2008. december 18., csütörtök

Úton lenni

Ma délután hazajövet az iskolából, ahol magyarórát tartottam, rendrakás következett. A fiókomból előkerültek a naplóim, amelyeket egyetemi éveim alatt vezettem. Kedves kis versek, melyeket akkor írtam - kissé elmosolyogtam rajtuk - előkerültek a gyergyói pszihotáborról kapcsolatos feljegyzéseim is. Köztük ez is,amit ott hallottam és ami még most is jól esik a lelkemnek.

"Vigyázz a gondolataidra.
mert azokból lesznek a szavaid,
vigyázz a szavaidra,
mert azokból lesznek a tetteid,
vigyázz a tetteidre,
mert azokból lesznek a szokásaid,
vigyázz a szokásaidra,
mert azokból áll össze az életed."

Nekem jó úton lenni. Értem ezt az útonlevést, mint az Élet megélését, és a mindig készülődést, az Istennel való talalkozást.

Erre az alkalomra, ezt a bibliai részt választottam: Ézs 60,11a.
"Kapuid legyenek nyitva állandóan, ne legyenek zárva se éjjel, se nappal..."

Nincsenek megjegyzések: