2008. október 16., csütörtök

Neked bogaram

Orsi ma 11 hónapos már csak egy hónap és tölti az évet.Már lassan anya készülget a szülinapi csindarattára, hol ezt, hol azt vásárolgat. Neked és érted van minden bogaram. Ezt a rózsát apa fényképezte neked, és a verset anya mondja majd el neked, mondjuk majd közösen.



Arra születtem

hogy kisgyerek legyek,
anyám mellett játszam hosszú éveket,
arra születtem, hogy felnőtt is legyek,
s megértsem a szóból azt, amit lehet,

s végül arra jöttem én e világra,
hogy hinni tudjam: nem vagyok hiába.

Arra születtem, hogy megszeressenek,
s megszeressem én is azt, akit lehet,
arra születtem, hogy boldog is legyek,
s továbbadjam egyszer az életemet,

s végül arra jöttem én e világra
hogy belehalnom se kelljen hiába.

Adamis Anna verse

Nincsenek megjegyzések: