2010. július 25., vasárnap

Orsi új frizurája

Nem gondoltam volna, hogy a hajvágás ilyen nehéz lesz. Látni és átérezni kellett volna Orsi és anya érzéseit. Orsi nagyon ellenkezett, nem akart beülni a székbe a fodrásznál, ahol valóban férfi volt a fodrász, anya is sajnálta Orsi szép hosszú haját. Végül megbeszéltem Orsival, hogy elmegyünk Bodor mamához, ott van egy fodrász szalon, ahol nők vannak és miután levágatjuk a haját megigértem, hogy veszek neki rágót. (Meli nényjétől kapott egyszer, amit le is nyelt és azóta csak rágó kell, de most már nem nyeli le, csak percenként a régit kiköpi és újat vesz be a szájába)

No... szóval szó ami szó, a múlt héten csütörtökön végül sikerült Orsi haját levágatni, de csakis úgy, hogy végig anyának az ölében ült. 10 hónapos korában vágta le a haját Tünde és azóta sem volt levágva. Most is azt akartam, hogy ő vágja le, de nem voltak otthon, a városban voltak és ddélután neki suli, azaz praktika, igy aztán elmentünk egy fodrászhoz.

Bármennyire is sajnáltam Orsi haját beláttam, hogy nagyon izzad, hogy meg van töredezve a vége, hogy egy kicsit hull és azzal biztattam magam, hogy végülis jobb most, amig még ő is kicsi, és hamar visszanő majd.

Kép hamarosan, amikor visszajön Magyarszovátról.

Nincsenek megjegyzések: