2011. február 12., szombat

Szilárd ma 6 hónapos

Szilárd ma lett 6 hónapos. Nagyon hamar telik az idő. Augusztusban már vártam hogy világra jöjjön, hogy a "poci" könnyebb legyen, és ma már... nagy legény.

Orsinak a keresztelői meghivójára leirt kis mottó jut eszembe:
"Azért mert szerettetek, jöttem a világra,
És lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel,
A kincsetek vagyok, pici kincs, de ember."

Kincs az életemben e két gyermek, hiszen továbbadtam az életet nekik, hogy ők is éljenek, hogy tanuljanak, hogy örüljenek, szeressenek és szeretve legyenek hogy a nehézésgeket, akadályokatat igy könnyebben "átvészeljék".

Szilárd keresztelői meghivó mottója ez volt:

ÁLDÁS
Az Úr legyen előtted,
hogy a jó utat mutassa neked
Az Úr legyen melletted
hogy téged karjába zárjon és megvédjen.
Az Úr legyen mögötted
hogy megvédjen a gonosz cselvetésétől.
Az Úr legyen alattad
hogy felfogjon ha leesel.
Az Úr legyen tebenned,
hogy megvigasztaljon, ha szomorú vagy
Az Úr legyen körülötted,
hogy megvédjen, ha mások rád rontanak.
Az Úr legyen fölötted,
hogy megáldjon téged.
Igy áldjon meg téged a jóságos Isten.


Ma miután részt vettünk egy teadélutánon, és a fiatal táncosok ma újra felléptek, és a plébánián elfogyasztott vacsora után hazajöttünk, lazitottunk. A gyerekek is.

A két testvér Orsi és Szilárd igy szeretgetik egymást.
Mai képek.




1 megjegyzés:

Pityke írta...

ket szep testverke...mindig igy szeressetek egymast...puszika nektek...