2011. február 9., szerda

Fahéjas almás süti

Gyorsan elkészithető.

Hozzávalók: 6 tojás
1 csupor cukor
1 kiskanál fahéj ( ki is hagyható, de igy finomabb)
1 kiskanál szódabikarbónát
Felverjük külön a tojás fehérjét és a sárgáját, hozzáadjuk a többit, jó habosra keverjük, majd hozzáadunk 1,5 csupor lisztet, 1/2 csupor étolajat. Meghámozunk 5 almát, vékony szeletekre vágjuk, majd hozzáadjuk az előbbi tésztához és mindent összekeverünk, majd előmelegitett sütőben megsütjük és a tetejére porcukrot hintünk.

Jó étvágyat. Nagyon finom.
Igy néz ki, de én csak 4 almát hámoztam, de lehet többet is, mert akkor almásabb lesz. Itt kevesebb volt az alma sajnos. (Siettem)

FIGYELEM: Az almát meggyel vagy barackkal is helyettesithetjük és akkor kihagyjuk a fahéjt. Én igy is elkészitettem volt, meggyel is és barackkal is. Nagyon finom igy is, úgy is.

Nincsenek megjegyzések: