2010. május 16., vasárnap

Testvérgyülekezeti látogatás

A pestszentlőrinci unitárius egyházközség tagjai (heten) viszonozták a látogatást, melyet mi pontosan egy éve tettünk náluk. A tavaly ilyenkor testvérgyülekezetekké váltunk, pontosan: 2009 Május 15-18 között voltunk mi is heten Pestszentlőrincen.

Áldozócsütörtökön érkeztek és ma, vasárnap ebéd után indultak haza.
E négy nap alatt kirándulni voltunk Tordán, megnéztük a tordai unitárius templomot, a plébánia templomot, ahol a vallásszabadság kihirdetésére került sor, megnéztük a Jósika Miklós iskolát, a fejedelmek házát, ahol ma múzeum működik, de felújítási munkálatokat végeznek. Ellátogattunk a tordai sóbányába, majd a túri hasadékba. Szombaton este közös bográcsos gúlyás főzésre került sor, de az esős idő kicsit bekavart nekünk, de azért sikerült mégis kinnt elfogyasztani a közös vacsorát. Végül a bogrács igen kicsinek bizonyult ls egy nagy fazék mellett döntöttünk. Beszélgetésre is sor került, mindannyian "kívántunk egymásnak valamit" és ezt papírra le is írtuk.
Vasárnap részt vettek az istentiszteleten, majd közös ebéd után útnak indultak.

Néhány kép a sok közül. A tordai hasadékról nincs kép, mivel a gép a kocsiba maradt.