2011. április 27., szerda

Pap anya - gyerekszáj

Húsvét első napján este 6 óra 20 perckor parkoltam le a kocsit. Két egyházközségben szolgáltam. 11-től Tordatúrban, aztán keblitanács és 2 órára siettem Komjátszegre. Ott is keblitanács - mert csak ünnepek alkalmával gyűlnek össze a keblitanácsosok - végül 5 óra előtt hazaértem, majd bepakoltam az úrvacsorát a betegeknek és 3 beteghez vittem haza úrvacsorát, és végül tehát 6 óra 20 perckor kiszálltam a kocsiból. Bementem a házba, a gyerekeket felöltöztettük a férjemurammal és irány K-várra déditatának is úrvacsorát vinni.
Orsi is Tordatúrban ott volt a templomba, nagyon szépen végigülte a 2 órát. nemigazán voltam otthon Húsvét I napján és gondolom ezért jutott ez ma eszébe:

Ma reggel készülődünk az óvodába.
Öltözünk és közben Orsi megszólal:
-Anya te pap anya vagy?
- Hát igen. -mondom. - Miért kérded?
- Hát mert egész nap prédikálsz.
- És ez baj? -kérdem.
- Hát nem csak egész nap prédikálsz.- mondta Orsi.

És persze gondolom nemcsak a templomi prédikálásra gondolt:)

Nincsenek megjegyzések: